8/12/2009

Earthquake!?

When I found a news"Big earthquake in my hometown",my hand was shaking...
I suspected about my family and my friends.

But everyone were fine and they evacuated safely.....:)
And also my cat evacuated:D

Somehow,it made me anxious,really.

I hope nothing to happen to my lovely hometown!

地元静岡に大きな地震があったというニュースをみつけたとき、わたしの手は震えた。
みんな死んじゃったのかもしれない、どうしようって。

ほとんどのわたしの大切なひとは静岡に住んでる。
わたしはひとりになる感覚をリアルに、初めて知った。

でもみんな無事:)
猫もちゃんと避難したんだって:D よかったあ。

それでも地元にそんなことが起こったら、って考えることはわたしを不安にさせる。

いつまでも平和なわたしの地元であってほしいなあ。


YUKO